به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،در این بازدید آنلاین که در روز عاشورای حسینی انجام شد، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز از طریق ارتباط تصویری با مسئولان و کارکنان مراکز، روند ارائه خدمات و وضعیت عمومی مراکز را مورد ارزیابی و پایش قرار داد.
در جریان این نظارت، وضعیت ایمنی مراکز، عملکرد دوربینهای نظارتی، تعداد مربیان حاضر در شیفت، حضور مسئول شیفت، کیفیت و نحوه توزیع غذا، شرایط نگهداری و ارائه خدمات به مددجویان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در مراکز مورد بررسی قرار گرفت.
محسن حسین پور، ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات کارکنان مراکز شبانهروزی در ایام سوگواری محرم، خدمترسانی به افراد دارای معلولیت را مصداقی از فرهنگ ایثار، مسئولیتپذیری و خدمت به همنوع دانست و بر ضرورت استمرار نظارت و ارتقای کیفیت خدمات در مراکز تأکید کرد.












نظر شما