نظر سنجی در خصوص خدمات سازمان بهزیستی

هموطنان عزیز از طریق لینک زیر می توانید در خصوص ۵۴ خدمات مصوب سازمان بهزیستی نظرات خود را ثبت نمائید.

جهت ورود به سامانه نظر سنجی کلیک کنید.

راهبرد مشارکت اکترونیک سازمان بهزیستی کشور

طبق بند ۲ ماده ۹ مصوبه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاه‌‏های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

سازمان بهزیستی در راستای رعایت و احترام به حقوق شهروندان میهن اسلامی و همچنین ارائه ی وظایف حاکمیتی که براساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی محول گردیده و در جهت توسعه دولت الکترونیک، اقدام به الکترونیکی نمودن وظایف و فعالیت های خود براساس نظر سنجی و مشارکت مردمی نموده و این مهم در سامانه های تخصصی نمود پیدا کرده است.

سازمان بهزیستی با احترام به نظرات نخبگان و آحاد مردم جهت شفاف سازی و مرتفع ساختن نیازهای آنان اقدام به تهیه پیش نویس نقشه راه سامانه های تخصصی خود خواهد کرد . شهروندان، نخبگان و کلیه ی ذینفعان می توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد خدمات ارائه شده، روش های اجرایی و دستورالعمل ها از طریق لینک های زیر اعلام نمایند.

این نظرات و پیشنهادات توسط تیم تخصصی پشتیبان سامانه های مورد نظر جمع آوری شده و پس از بررسی نسبت به اعمال تغییرات، تجدید نظر و اصلاحات مورد نظر ، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

  • در بخش میز خدمت الکترونیک سایت سازمان، برای هر خدمت بصورت مجزا قابلیت‌هایی شامل (نحوه ارائه، شناسنامه، توافقنامه ، نظرسنجی وغیره) فراهم شده است. و کاربران می‌توانند با شرکت در نظرسنجی نسبت به اعلام نظرات خود در خصوص هر خدمت اقدام نمایند.
  • امکان ارائه انتقادات و شکایات و پیگیری از طریق سامانه دیده بان  برای عموم مردم فراهم شده است.
  • بازدیدکنندگان پرتال می‌توانند با شرکت در نظرسنجی‌های موجود، این سازمان  را از نظرات خود در زمینه‌های مختلف آگاه نمایند.
  • امکان ثبت پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای سازمان بهزیستی کشور، برای کاربران فراهم شده است.

» نظرخواهی درخصوص کیفیت خدمات

» دریافت نظرات مردمی

» پیشنهادات در ارتباط با بهبود خدمات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد