به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی دزفول، در دهه نخست ماه محرم و به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران باوفایش، جمعی از کارکنان و علاقهمندان به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم معنوی حضور یافتند.
در این آیین، شرکتکنندگان ضمن قرائت زیارت پرفیض عاشورا، به ذکر مصیبت و روضهخوانی در رثای شهدای دشت کربلا پرداختند. همچنین برنامه مداحی و سینهزنی نیز برگزار شد که حال و هوای معنوی ویژهای به فضای اداره بخشید.
در پایان مراسم نیز، از عزاداران حسینی با سفره اطعام اهلبیت (ع) پذیرایی به عمل آمد.












نظر شما