به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،به نقل از روابط عمومی بهزیستی هویزه،در این آیین، از تلاش، پشتکار و تعهد این توانیاب در انجام وظایف شغلی تقدیر و لوح سپاس به پاس خدمات ارزشمند وی اهدا شد.
حاضران در این مراسم با تأکید بر اهمیت اشتغال به عنوان یکی از مؤثرترین راهکارهای توانمندسازی افراد دارای معلولیت، نقش دستگاههای اجرایی را در ایجاد فرصتهای شغلی پایدار و تحقق عدالت اجتماعی مهم دانستند.
همچنین بر ضرورت گسترش همکاری و تعامل میان دستگاههای حمایتی و اجرایی برای حمایت از اشتغال توانیابان و بهرهگیری از ظرفیتها و توانمندیهای آنان در محیطهای کاری تأکید شد.
در پایان، مسئولان حاضر از همراهی و حمایت مجموعه دادگستری در بهکارگیری و پشتیبانی از افراد دارای معلولیت قدردانی کردند و این اقدام را گامی مؤثر در مسیر تحقق حقوق اجتماعی و حرفهای توانیابان دانستند.












نظر شما