تجلیل از توان‌یاب شاغل در دادگستری با حضور مسئولان شهرستان هویزه

همزمان با هفته قوه قضائیه و در راستای ترویج فرهنگ حمایت از اشتغال افراد دارای معلولیت و توسعه فرصت‌های برابر شغلی، آیین تجلیل از یکی از توان‌یابان شاغل در مجموعه دادگستری با حضور نمایندگان اداره بهزیستی و اداره صنعت، معدن و تجارت  شهرستان هویزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،به نقل از روابط عمومی بهزیستی هویزه،در این آیین، از تلاش، پشتکار و تعهد این توان‌یاب در انجام وظایف شغلی تقدیر و لوح سپاس به پاس خدمات ارزشمند وی اهدا شد.

حاضران در این مراسم با تأکید بر اهمیت اشتغال به عنوان یکی از مؤثرترین راهکارهای توانمندسازی افراد دارای معلولیت، نقش دستگاه‌های اجرایی را در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تحقق عدالت اجتماعی مهم دانستند.

همچنین بر ضرورت گسترش همکاری و تعامل میان دستگاه‌های حمایتی و اجرایی برای حمایت از اشتغال توان‌یابان و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در محیط‌های کاری تأکید شد.

در پایان، مسئولان حاضر از همراهی و حمایت مجموعه دادگستری در به‌کارگیری و پشتیبانی از افراد دارای معلولیت قدردانی کردند و این اقدام را گامی مؤثر در مسیر تحقق حقوق اجتماعی و حرفه‌ای توان‌یابان دانستند.

کد خبر 189688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد