به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان اهواز،این مراسم به همت دفتر فرهنگی واحد مشارکتهای مردمی، توسعه ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان اهواز و با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، تعمیق باورهای دینی و گرامیداشت شعائر اسلامی برگزار شد.
در این آیین معنوی، شرکتکنندگان با قرائت زیارت پرفیض عاشورا، یاد و خاطره قیام عاشورا و حماسه جاودان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.
همچنین در ادامه این مراسم، مداحی و مرثیهسرایی در رثای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام شد و سخنران مراسم با تبیین فلسفه قیام عاشورا و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، بر ضرورت الگوگیری از مکتب حسینی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.
این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و با استقبال بانوان شاغل در اداره بهزیستی شهرستان اهواز برگزار شد و در پایان نیز از حاضران پذیرایی به عمل آمد.












نظر شما