به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی دزفول، در این دوره، شرکتکنندگان با اصول و نکات مهم ایمنی در مراکز شبانهروزی آشنا شدند؛ مباحث آموزشی شامل نحوه صحیح استفاده از کپسولهای آتشنشانی، مدیریت بحران، اقدامات اولیه در زمان وقوع حوادث و راهکارهای پیشگیری از حوادث احتمالی بود.
هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح آمادگی، افزایش آگاهی مسئولین مراکز شبانهروزی و تقویت توانمندی آنان در مواجهه با شرایط بحرانی عنوان شد تا زمینه ارائه خدمات ایمنتر و مطلوبتر به جامعه هدف فراهم شود.
در پایان این برنامه نیز بر ضرورت رعایت دقیق دستورالعملهای ایمنی و تداوم برگزاری دورههای آموزشی مشابه، به منظور پیشگیری از حوادث و حفظ سلامت مددجویان و کارکنان مراکز تأکید شد.












نظر شما