دزفول|برگزاری دوره آموزشی رعایت نکات ایمنی ویژه مسئولین مراکز شبانه‌روزی بهزیستی

دوره آموزشی رعایت نکات ایمنی در مراکز شبانه‌روزی ویژه مسئولین این مراکز، با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان و مسئولین واحدهای توانبخشی و فوریتهای اجتماعی بهزیستی، در ایستگاه ۱۰۳ آتش‌نشانی  دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی دزفول، در این دوره، شرکت‌کنندگان با اصول و نکات مهم ایمنی در مراکز شبانه‌روزی آشنا شدند؛  مباحث آموزشی شامل نحوه صحیح استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی، مدیریت بحران، اقدامات اولیه در زمان وقوع حوادث و راهکارهای پیشگیری از حوادث احتمالی بود.

هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح آمادگی، افزایش آگاهی مسئولین مراکز شبانه‌روزی و تقویت توانمندی آنان در مواجهه با شرایط بحرانی عنوان شد تا زمینه ارائه خدمات ایمن‌تر و مطلوب‌تر به جامعه هدف فراهم شود.

در پایان این برنامه نیز بر ضرورت رعایت دقیق دستورالعمل‌های ایمنی و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی مشابه، به منظور پیشگیری از حوادث و حفظ سلامت مددجویان و کارکنان مراکز تأکید شد.

کد خبر 189593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد