توزیع غذای گرم بین مددجویان بهزیستی شهرستان بهبهان در روز عاشورای حسینی

همزمان با فرارسیدن عاشورای حسینی و در ادامه اجرای طرح «بنای مهربانی»، مردم خیراندیش شهرستان بهبهان با مشارکت در این اقدام خداپسندانه، ۳۰۰ پرس غذای گرم را میان جامعه هدف و خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،این اقدام خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ احسان، همدلی و خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و به تأسی از آموزه‌های انسان‌ساز نهضت عاشورا انجام شد.

ضیایی‌نژاد، سرپرست اداره بهزیستی بهبهان، ضمن تقدیر از مشارکت ارزشمند خیرین شهرستان، اظهار داشت: طرح «بنای مهربانی» با همراهی نیکوکاران و مسئولیت‌پذیری اجتماعی مردم، به بستری برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و جامعه هدف بهزیستی تبدیل شده است.

وی افزود: تداوم این اقدامات خیرخواهانه در مناسبت‌های مذهبی، علاوه بر تأمین بخشی از نیازهای معیشتی افراد کم‌برخوردار، موجب تقویت روحیه همدلی، مشارکت اجتماعی و گسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی بهبهان در پایان از تمامی خیرین، نیکوکاران و دست‌اندرکاران اجرای طرح «بنای مهربانی» که در این حرکت ارزشمند مشارکت داشته‌اند، قدردانی کرد.

کد خبر 189801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد