نظارت برخط مدیر بهزیستی اهواز بر مراکز شبانه‌روزی نگهداری معلولان در روز عاشورای حسینی

همزمان با عاشورای حسینی، روز سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز به‌منظور اطمینان از تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه هدف، به‌صورت برخط و از راه دور از تعدادی از مراکز شبانه‌روزی نگهداری افراد دارای معلولیت تحت نظارت این اداره بازدید و نظارت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،در این بازدید آنلاین که در روز عاشورای حسینی انجام شد، مدیر بهزیستی شهرستان اهواز از طریق ارتباط تصویری با مسئولان و کارکنان مراکز، روند ارائه خدمات و وضعیت عمومی مراکز را مورد ارزیابی و پایش قرار داد.

در جریان این نظارت، وضعیت ایمنی مراکز، عملکرد دوربین‌های نظارتی، تعداد مربیان حاضر در شیفت، حضور مسئول شیفت، کیفیت و نحوه توزیع غذا، شرایط نگهداری و ارائه خدمات به مددجویان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

محسن حسین پور، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان مراکز شبانه‌روزی در ایام سوگواری محرم، خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت را مصداقی از فرهنگ ایثار، مسئولیت‌پذیری و خدمت به همنوع دانست و بر ضرورت استمرار نظارت و ارتقای کیفیت خدمات در مراکز تأکید کرد.

کد خبر 189803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد