به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای پویش بنای مهربانی و نذر مهرحسینی ، به همت جمعی از خیرین و نیکوکاران نوع دوست و با هدف حمایت از جامعه هدف مقیم در مراکز تحت نظارت اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان بندرعباس ، تعداد ۶۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون توزیع شد.
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه، مشارکت خیرین و نیکوکاران را یکی از مهمترین ظرفیتهای حمایت از جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد.
وی اظهار داشت : تداوم مشارکتهای مردمی و همراهی خیرین نقش مؤثری در کاهش مشکلات معیشتی، ارتقاء رفاه اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی خانوادههای تحت پوشش دارد.
گفتنی است : اهدای ۱۵ کیلو گوشت قربانی و ۶۰ کیلو مرغ گرم نیز به ارزش ریالی ۶۰ میلیون به منظور استفاده فرزندان مقیم در مراکز تابعه اورژانس اجتماعی نیز از دیگر نذورات اهدایی خیرین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بوده است .












نظر شما