به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با فرارسیدن تاسوعای حسینی و در راستای گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم معنوی زیارت عاشورا با حضور جمعی از کارکنان و مددجویان در مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بندرعباس برگزار شد.
در این مراسم معنوی، حاضران با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت در عزای حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا ابراز کردند.
برپایی سفره صلوات همراه با سینه زنی و قرائت دعا، از دیگر برنامه های جانبی این مراسم معنوی بود .












نظر شما