به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا و شهدای کربلا به رسم هر ساله مراسم پر فیض زیارت عاشورا با حضور توانخواهان و مددجویان تحت پوشش برگزار شد.
این مراسم که با همکاری اداره بهزیستی و «مرکز مثبت زندگی ۲۱۴۲۵ هرمز» سازماندهی شده بود، با حضور گسترده مددجویان و حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره آب و فاضلاب و مسئول کانون مداحان جزیره هرمز برگزار شد.
هدف از برگزاری این مراسم، ترویج فرهنگ عاشورا و الگوبرداری از سیره زندگی انبیاء و امام معصومین (ع) در جامعه هدف بهزیستی است تا در کنار حمایتهای مادی، تقویت معنوی و پیوند با آموزههای دینی نیز در اولویت قرار گیرد.












نظر شما