به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر محمد جلالی فرماندار شهرستان بستک به همراه رفیعی زاد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در اداره بهزیستی، ضمن بازدید از بخشهای مختلف، در جریان روند فعالیتها و خدمات ارائهشده قرار گرفتند.
در این دیدار، براندیش رئیس اداره بهزیستی گزارشی از اقدامات انجامشده، برنامههای پیشرو و مشکلات و نیازهای موجود ارائه کرد. همچنین دکتر جلالی بر رسیدگی به مطالبات مردم، افزایش کیفیت خدمات، و هماهنگی بیشتر دستگاهها در راستای حمایت از جامعه هدف تأکید کردند.
در پایان، ضمن پاسخگویی به برخی مسائل مطرحشده، دستورات لازم جهت پیگیری موارد مطرحشده صادر شد.












نظر شما