به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،به نقل از روابط عمومی بهزیستی خرمشهر، این برنامه مشترک با هدف توسعه آموزشهای کاربردی، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و توانمندسازی خانوادهها اجرا شد.
در این کارگاهها موضوعاتی مانند مهارتهای فرزندپروری، چالشهای دوران نوجوانی، بلوغ و مراحل آن، شناخت آسیبهای اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آنها آموزش داده شد.
این دورههای آموزشی طی دو روز و با استقبال خانوادههای تحت پوشش همراه بود. نوجوانان ۱۲ تا ۱۴ ساله و والدین آنها بهصورت مجزا و همچنین در قالب نشستهای مشترک والدین و فرزندان در این کارگاهها شرکت کردند.
کارگاهها در مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۲۳۵ و با حضور سه نفر از کارشناسان و مشاوران مرکز بهداشت خرمشهر برگزار شد و شرکتکنندگان از آموزشهای تخصصی در حوزه خانواده و سلامت اجتماعی بهرهمند شدند.
در پایان نیز بر تداوم همکاری میان اداره بهزیستی و مرکز بهداشت خرمشهر تأکید شد و دو طرف توافق کردند برنامههای مشترک دیگری در حوزه سلامت، آموزش و حمایت از خانوادهها اجرا کنند تا سطح آگاهی و توانمندی جامعه هدف بیش از پیش افزایش یابد.












نظر شما