برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده با همکاری بهزیستی و بهداشت خرمشهر

در راستای گسترش همکاری‌های بین‌بخشی و با هدف ارتقای آگاهی خانواده‌ها، اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان، کارگاه‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده را برای مددجویان تحت پوشش برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،به نقل از روابط عمومی بهزیستی خرمشهر، این برنامه مشترک با هدف توسعه آموزش‌های کاربردی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌ها اجرا شد.

در این کارگاه‌ها موضوعاتی مانند مهارت‌های فرزندپروری، چالش‌های دوران نوجوانی، بلوغ و مراحل آن، شناخت آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن‌ها آموزش داده شد.

این دوره‌های آموزشی طی دو روز و با استقبال خانواده‌های تحت پوشش همراه بود. نوجوانان ۱۲ تا ۱۴ ساله و والدین آن‌ها به‌صورت مجزا و همچنین در قالب نشست‌های مشترک والدین و فرزندان در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

کارگاه‌ها در مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی کد ۲۳۵ و با حضور سه نفر از کارشناسان و مشاوران مرکز بهداشت خرمشهر برگزار شد و شرکت‌کنندگان از آموزش‌های تخصصی در حوزه خانواده و سلامت اجتماعی بهره‌مند شدند.

در پایان نیز بر تداوم همکاری میان اداره بهزیستی و مرکز بهداشت خرمشهر تأکید شد و دو طرف توافق کردند برنامه‌های مشترک دیگری در حوزه سلامت، آموزش و حمایت از خانواده‌ها اجرا کنند تا سطح آگاهی و توانمندی جامعه هدف بیش از پیش افزایش یابد.

کد خبر 189682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد