نیر| اردبیل | دیدار کارکنان بهزیستی با امام جمعه شهرستان نیر

به گزارش روابط عمومی، رییس اداره بهزیستی شهرستان نیر و تعدادی از کارشناسان و کارکنان با امام جمعه شهر نیر دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین نعمتی نماینده ولی فقیه در شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان در کمک رسانی و حمایت از ولی نعمتان تحت پوشش، اجرای برنامه های فرهنگی را درکنار خدمات دهی و توانمند سازی جامعه هدف مفید ارزیابی کرد.

امام جمعه نیرافزود:  افتخار کارکنان بهزیستی این است که  در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و  این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خدا را به دنبال دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیر هم ضمن قدردانی از حمایت های مادی و معنوی امام جمعه شهرستان از ولی نعمتان و خود اداره بهزیستی به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارش جامعی از حوزه های  توانبخشی، اموراجتماعی، پیشگیری و مشارکتهای مردمی و اشتغال ارائه نمود.

  وی با تاکید بر نقش بهزیستی در حمایت از نیازمندان و افراد دارای معلولیت تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی از افراد نیازمند، ناتوان و آسیب پذیر هستند،  لذا ارتقای سطح آگاهی و سلامت  اجتماعی، آگاهی عمومی و توانمند سازی جامعه هدف در راستای بهبود سلامت جامعه را مهم یاد کرد.

کد خبر 93067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد