حوزه امور اجتماعی بهزیستی، برنامه های متعددی را برای دهه کرامت در نظر دارد

به گزارش روابط عمومی، خسرو امیدوار، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل از طرح ها و برنامه های اجرایی مد نظر بهزیستی برای دختران و بانوان تحت پوشش امور اجتماعی خبر داد.

خسرو امیدوار در خصوص اعزام کاروان های زیارتی گفت: از ابتدای سال جاری، یک کاروان زیارتی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه، شامل ۳۴ نفر از دختران مرکز ندای مهر اردبیل به اردوی فرهنگی و مذهبی کربلای معلی اعزام شده اند و کاروان ۴۵ نفره بانوان سرپرست خانوار موفق نیز در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه در راستای ارتقاء سلامت روان و افزایش انگیزه و امید به زندگی به  مشهد مقدس اعزام گردیدند.

امیدوار افزود: در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از دهه کرامت، رونمایی از کتاب یکی از دختران مرکز نگهداری شکوفه ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شده و در ۲۴ ام این ماه نیز مدیر کل امور بانوان و خانواده  استانداری ضمن بررسی وضعیت و دیدار با مقیمان مرکز، از مرکز ندای مهر اردبیل بازدید خواهد نمود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از جشن روز دختر برای دختران تحت پوشش بهزیستی خبر داده و گفت: ضمن تجلیل از دختران موفق و گرامی‌داشت روز دختر، از دختران مرکز ندای مهر اردبیل تجلیل بعمل آمده و همزمان با برگزاری جشن روز دختر، این عزیزان میهمان پرچم مقدس و متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) نیز خواهند بود.

وی ادامه داد: انجام مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی توسط مدیر کل و معاون امور اجتماعی وبرگزاری دوره آموزشی، تخصصی در جهت ارتقاء دانش علمی و تجربی کارشناسان مداخله گر در کار با دختران در معرض آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های حوزه امور اجتماعی در این ایام می‌باشد.

امیدوار با اشاره به برنامه های آگاهسازی حوزه امور اجتماعی در دهه کرامت اظهار داشت: آگاهی بخشی عمومی در میادین از طریق بنر، اجرای برنامه های اگاهسازانه در مناطق محروم، مکاتبه با ائمه جمعه شهرستان ها جهت ایراد سخنرانی با موضوع شان، مقام و تکریم دختران در خانواده و جامعه در خطبه های نماز جمعه ۲۱ اردیبهشت، استقرار خودروهای۱۲۳ اورژانس اجتماعی در مقابل مصلاها و توزیع بروشور مرتبط با هدف از جمله برنامه هایی می‌باشند که حوزه امور اجتماعی به جهت آگاهسازی های مربوطه در این ایام مد نظر دارد.

کد خبر 107223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد