به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم و تیم سیار اورژانس اجتماعی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن همچون سال های گذشته با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدد بیعت کردند و پس از آن در نماز جمعه و میز خدمت شرکت کردند.
گفتنی است؛ تیم سیار اورژانس اجتماعی در حاشیه نماز جمعه و میز خدمت ضمن معرفی خدمات اورژانس اجتماعی، اقدام به توزیع بروشور بین مسئولین و شهروندان کرده و فرماندار ضمن قدردانی از حضور پررنگ عوامل بهزیستی چندین مراجع جهت دریافت خدمات اداره ارجاع دادند.












نظر شما