به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با شب تاسوعای حسینی، مراسمی معنوی با حضور کارکنان این اداره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید و خانواده معظم ایشان برگزار شد.
این برنامه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز شد و کارکنان بهزیستی شهرستان ری در فضایی سرشار از معنویت و ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، در سوگ تاسوعای حسینی به عزاداری پرداختند.
در ادامه این آیین، روزه و سفره حضرت رقیه (سلاماللهعلیها) به یاد حضرت رقیه سلام الله علیه و نوه ارجمند رهبر شهید برپا شد و حاضران ضمن بهرهمندی از فضای معنوی مراسم، بار دیگر با آرمانهای والای شهدا، ارزشهای دینی و انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت تجدید میثاق کردند.
فضای مراسم آکنده از عشق و ارادت به اهلبیت عصمت و طهارت (علیهمالسلام) و یاد شهیدان بود و پیوند معنوی میان مظلومیت خاندان اهلبیت (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت، جلوهای ویژه به این برنامه بخشید.
در حاشیه این مراسم، حلوا به عنوان نذری تهیه و میان کارکنان توزیع شد تا برکات این روز و شب معنوی در جمع همکاران جاری شود.
همچنین شرکتکنندگان با قرائت فاتحه و ذکر مصیبت، یاد و خاطره رهبر شهید و خانواده معظم ایشان را گرامی داشتند.
برگزاری این مراسم معنوی، نشاندهنده اهتمام کارکنان بهزیستی شهرستان ری به ترویج فرهنگ ولایتمداری، پاسداشت مقام شامخ شهدا و بهرهگیری از آموزههای عاشورایی در مسیر خدمترسانی به جامعه هدف است؛ فرهنگی که همواره چراغ راه خدمتگزاران نظام اسلامی در انجام مسئولیتهای اجتماعی و انسانی بوده است












نظر شما