شهرری | برگزاری عزای حضرت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت یاد رهبر شهید و خانواده معظم ایشان

در شب تاسوعای حسینی، کارکنان بهزیستی شهرستان ری در مراسمی معنوی و سرشار از ارادت، یاد رهبر شهید و خانواده ارجمند ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با شب تاسوعای حسینی، مراسمی معنوی با حضور کارکنان این اداره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید و خانواده معظم ایشان برگزار شد.

این برنامه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز شد و کارکنان بهزیستی شهرستان ری در فضایی سرشار از معنویت و ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، در سوگ تاسوعای حسینی به عزاداری پرداختند.
در ادامه این آیین، روزه و سفره حضرت رقیه (سلام‌الله‌علیها) به یاد حضرت رقیه سلام الله علیه و نوه ارجمند رهبر شهید برپا شد و حاضران ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی مراسم، بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا، ارزش‌های دینی و انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت تجدید میثاق کردند.

فضای مراسم آکنده از عشق و ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و یاد شهیدان بود و پیوند معنوی میان مظلومیت خاندان اهل‌بیت (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت، جلوه‌ای ویژه به این برنامه بخشید.

در حاشیه این مراسم، حلوا به عنوان نذری تهیه و میان کارکنان توزیع شد تا برکات این روز و شب معنوی در جمع همکاران جاری شود.  

همچنین شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و ذکر مصیبت، یاد و خاطره رهبر شهید و خانواده معظم ایشان را گرامی داشتند.

برگزاری این مراسم معنوی، نشان‌دهنده اهتمام کارکنان بهزیستی شهرستان ری به ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، پاسداشت مقام شامخ شهدا و بهره‌گیری از آموزه‌های عاشورایی در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف است؛ فرهنگی که همواره چراغ راه خدمتگزاران نظام اسلامی در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی بوده است

کد خبر 189906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد