شهرری | حضور کارکنان بهزیستی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد رهبر شهید

کارکنان بهزیستی شهرستان ری همزمان با شب عاشورای حسینی با حضور در جوار حسینیه امام خمینی(ره) و مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یاد و خاطره رهبر شهید و شهدا را گرامی داشتند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در شب عاشورای حسینی، جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان ری با حضور در جوار حسینیه امام خمینی(ره) و  محل عروج ملکوتی رهبر شهید واقع در خیابان کشوردوست، در مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کردند.

در این مراسم معنوی، کارکنان بهزیستی با حضور در آیین سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) ابراز کرده و با تأسی از فرهنگ عاشورا، بر ترویج ارزش‌های ایثار، فداکاری و خدمت به مردم تأکید کردند.

حاضران همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید و خانواده معززایشان و شهدای جنگ اخیر، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و توفیق خدمتگزاران نظام و عزت و سربلندی ملت ایران دعا کردند. این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و شور حسینی برگزار شد و کارکنان بهزیستی شهرستان ری در کنار سایر عزاداران، در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.

کد خبر 189917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد