شهر قدس | حضور تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان در نهمین شب ماه محرم

در ادامه روند پویش ملی «#در_کنار_مردم»، تیم‌های اورژانس اجتماعی در صد و پانزدهمین شب از تجمع مردمی در میدان بیعت (میعادگاه ولایت)، همزمان با نهمین شب ماه محرم، با اقتدار و صلابت در صحنه حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران؛ حضور این تیم‌های متخصص در این میعادگاه مقدس، تجلی عینی مسئولیت‌پذیری اجتماعی و همبستگی ملی است. ما با شعار «در خیمه ‌حسینیم، خونخواه و جانفداییم»، اعلام می‌کنیم که همان‌گونه که در مسیر حفظ جان انسان‌ها و خدمت به نیازمندان همت گمارده‌ایم، در مسیر پایداری ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب نیز، آماده‌ی جان‌فشانی و ایثار هستیم.

کد خبر 189909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد