به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در شب عاشورای حسینی، جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان ری با حضور در جوار حسینیه امام خمینی(ره) و محل عروج ملکوتی رهبر شهید واقع در خیابان کشوردوست، در مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرکت کردند.
در این مراسم معنوی، کارکنان بهزیستی با حضور در آیین سینهزنی و مرثیهسرایی، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) ابراز کرده و با تأسی از فرهنگ عاشورا، بر ترویج ارزشهای ایثار، فداکاری و خدمت به مردم تأکید کردند.
حاضران همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید و خانواده معززایشان و شهدای جنگ اخیر، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و توفیق خدمتگزاران نظام و عزت و سربلندی ملت ایران دعا کردند. این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و شور حسینی برگزار شد و کارکنان بهزیستی شهرستان ری در کنار سایر عزاداران، در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.












نظر شما