رباط‌کریم| حضور رئیس بهزیستی و تیم سیار اورژانس اجتماعی در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن و میز خدمت نمازجمعه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم و تیم سیار اورژانس اجتماعی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در نماز جمعه و میز خدمت اداره بهزیستی شرکت کردند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم و تیم سیار اورژانس اجتماعی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن همچون سال های گذشته با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدد بیعت کردند و پس از آن در نماز جمعه و میز خدمت شرکت کردند.

گفتنی است؛ تیم سیار اورژانس اجتماعی در حاشیه نماز جمعه و میز خدمت ضمن معرفی خدمات اورژانس اجتماعی، اقدام به توزیع بروشور بین مسئولین و شهروندان کرده و فرماندار  ضمن قدردانی از حضور پررنگ عوامل بهزیستی چندین مراجع جهت دریافت خدمات اداره ارجاع دادند.

کد خبر 52204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد