دررسانه| نشست صمیمی ریاست بهزیستی دشت آزادگان با معلولین نخبه شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جنوب فردا، همزمان با هفته افراد دارای معلولیت صبح امروز دکتر عبدالمحمد سعیدی رییس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان با حضور در مجتمع حمایتی ۲۶ آبان سوسنگرد به همراه تنی چند از مسولین پای درد دل و مشکلات نماینده معلولین این شهرستان نشست.

احمد مرمضی پور نماینده جامعه معلولین شهرستان دشت آزادگان در این جلسه گفت: مهمترین مشکل توانخواهان عدم مناسب سازی معابر و ادارات و عدم اجرای قانون ۳درصدی استخدام معلولان دانست و گفت هر ساله در هفته منتسب به این قشر مسئولین قول های می‌دهند که متأسفانه هیچکدام از آنها تاکنون عملی نشده است.

عبدالمحمد سعیدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این نشست گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم افراد تحت پوشش سازمان را با تاسیس بازارچه‌های عرضه‌ی محصولات معلولین و مددجویان توانمند کنیم تا وضعیت اقتصادی آنها رونق یابد.

عبدالحسین خوشنام بخشدار مرکزی شهرستان دشت آزادگان با تشکر از دعوت در این نشست صمیمی گفت: همه مشکلات قشر معلولین توسط دولت و با اعتبارات دولتی قابل رفع نیست از اینرو باید از ظرفیت بی نظیر خیرین، خیریه‌ها و فرهنگ خیر جمعی جهت رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی استفاده کنیم و این بخشداری در جلسه روز گذشته با صدور مصوبه‌ای به دهیاران و بنیاد مسکن، الزام آنها را به همکاری با معلولین عزیز در روستاها تاکید دارد.

در پایان این نشست با حضور بخشدار ، مسئولین ، ریش سفیدان و معلولین نخبه شهرستان هدیه ارسالی از طرف دفتر مقام معظم رهبری توسط سردار بنی احمدی از سپاه محمد رسول الله تهران و گروه جهادی بصیران به دکتر سعیدی ریاست بهزیستی شهرستان دشت آزادگان اهدا گردید.

کد خبر 48349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد