جامعه هدف بهزیستی همیشه از توجهات و عنایات آستان مقدس رضوی برخوردار هستند

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از توجه و عنایت آستان قدس رضوی به جامعه‌ی هدف بهزیستی و تلاش برای بهره‌مندی جامعه‌ی هدف این سازمان از امکانات آستان قدس تشکر و قدردانی کرد.

مسعود فیروزی در حاشیه‌ی بازدید تولیت آستان قدس از دو خانه فرزندان گل نرگس و یاوران مهدی(عج)، ضمن قدردانی از این بازدید گفت: آستان قدس رضوی به نوعی از ولایت فقیه نمایندگی می‌کند و تولیت آن نیز منصوب مقام عظمای ولایت است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، فرزندان جامعه هدف بهزیستی و همچنین افراد دارای معلولیت، بیماران روانی مزمن، سالمندان و سایر اعضای جامعه‌ی هدف ما که بلا صاحب هستند در واقع عیال ولایت هستند و ما در بهزیستی به نیابت از ایشان، به تمشیت امور مددجویان اشتغال داریم.

فیروزی گفت: لذا توجه نایبان ولایت و از جمله نیابت ایشان در آستان مقدس حضرت رضا(ع) به جامعه‌ی هدف بهزیستی هم یک افتخار و هم ادای یک تکلیف ولایی است که ما هم به عنوان متولیان بهزیستی، از عنایت و توجه حضرت آقا و نایب خاص ایشان در دستگاه آقایی امام هشتم(ع) تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم خداوند متعال، ما را همچنان لایق خدمت به فرزندان ولایت بداند و این توفیق را از ما و سایر خدام بهزیستی، نگیرد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ما در بخش‌های مختلف از توجهات این آستان مقدس برخوردار بوده‌ایم و به عنوان نمونه همین ماه‌های اخیر شاهد واگذاری مسکن سادات به مددجویان عزیزمان بودیم که نشان از عنایت این آستانه و همچنین اراده و عزم جدی محرومیت زدایی و نیز خدمت به مددجویان‌مان هستیم.

وی افزود: همچنین نمونه‌های دیگری در مورد افراد دارای معلولیت، فرزندان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و سالمندان عزیزمان سراغ داریم که در سنوات گذشته و حاضر، اقدامات بسیار خوبی برای بهره‌مندی آنها از فیوضات زیارت حرم آقا امام هشتم(ع) نصیب‌شان شده که در نتیجه توجهات و اقدامات بسیار ارزنده و انسان‌دوستانه‌ی آستان قدس رضوی بوده است.

کد خبر 44781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد