بازدید تولیت آستان قدس رضوی از دو خانه فرزندان دخترانه و پسرانه تحت نظارت بهزیستی

مقام تولیت آستان قدس رضوی و مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از دو خانه فرزندان تحت نظارت بهزیستی، بازدید کردند.

در این بازدید، حجه الاسلام احمد مروی در سخنانی کوتاه در این مرکز، از زحمات مربیان و مسؤولان این دو مرکز قدردانی کرد.

همچنین یک فیش غذای متبرک حضرت رضا(ع) برای هر کدام از کودکان مراکز و مربیان آنها از سوی تولیت آستان قدس اهدا گردید.

اهدای یک قواره چادرمشکی و هدیه‌ی نقدی به مربیان مراکز، از دیگر عطایای این مقام به خانه‌های فرزندان گل نرگس و یاوران امام مهدی(ع) بود.

خانه‌های فرزندان گل نرگس و یاوران مهدی(ع) دو مرکز نگهداری و توانمندسازی کودکان بی‌سرپرست دخترانه و پسرانه است که توسط یک مؤسسه خیریه اداره می‌شود.

۲۰ دختر و ۱۲ پسر زیر ۱۴ سال در این دو مرکز، تحت مراقبت، تربیت، آموزش و توانمندسازی تحت نظارت مربیان کارآزموده و مجرب هستند.

تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید، ضمن تفقد و دلجویی از کودکان و گفتگو با آنان، از شرایط و وضعیت بچه‌ها در این دو مرکز آگاه شد و برای مسؤولان و مربیان این مراکز آرزوی موفقیت کرد.

حجه‌الاسلام مروی، توفیق خدمت به کودکان ولایت را یک افتخار دانست و گفت: از فرصت خدمت به این عزیزان به نحو احسن بهره‌مند شوید زیرا خداوند این کار را یکی از بهترین اعمال صالح قرار داده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این بازدید، از توجه و عنایت آستان مقدس رضوی به بهزیستی و جامعه‌ی هدف آن قدردانی کرد.

مسعود فیروزی گفت: ما همیشه از فیوضات حضرت رضا(ع) در اداره‌ی امور مددجویان‌مان بهره‌مند بوده‌ایم و توجهات این آستان مقدس و تولیت معظم آن و همچنین مجموعه‌های تحت امر آن به بهزیستی و جامعه‌ی هدف آن، بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطر نشان کرد: کودکان ما فرزندان ولایت هستند و توفیق خدمت به آنها فقط به شایستگان تفویض می‌شود و لذا همه‌ی ما باید قدر این فرصت را بدانیم و به نحو احسن وظایف و خدمات خود را انجام دهیم.

کد خبر 44780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد