شهرتهران | برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در مرکز شبه‌خانواده بالندگان ادهم

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور فرزندان، کارکنان و مسئولان در مرکز شبه‌خانواده بالندگان ادهم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این مراسم معنوی، برنامه‌هایی شامل قرائت زیارت عاشورا، مرثیه‌سرایی، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی برگزار شد و فضای مرکز آکنده از شور و شعور حسینی بود. همچنین با پذیرایی از شرکت‌کنندگان، یاد و خاطره حماسه عاشورا گرامی داشته شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: «برگزاری مراسم مذهبی و آیین‌های عاشورایی در مراکز تحت پوشش بهزیستی، علاوه بر پاسداشت ارزش‌های دینی و فرهنگی، نقش مهمی در تقویت روحیه همدلی، معنویت و انسجام میان فرزندان و کارکنان دارد.»

شاکری افزود: «تلاش می‌کنیم با فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، زمینه آشنایی هرچه بیشتر فرزندان با فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و آزادگی مکتب امام حسین (ع) را فراهم کنیم تا این ارزش‌ها در زندگی فردی و اجتماعی آنان نهادینه شود.»

وی در پایان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و خیرین همراه این مراسم، بر تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در مراکز تحت پوشش بهزیستی شهر تهران تأکید کرد.

کد خبر 190099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد