به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبداللهالحسین(ع)، این مرکز میزبان جمعی از مداحان عزیز و ذاکران اهلبیت(ع) بود، در این برنامههای معنوی که هر روز صبح برگزار میشد، سالمندان حاضر با نوای دلنشین عزاداری و سینهزنی، لحظاتی سرشار از آرامش، معنویت و همدلی را تجربه کردند، برگزاری این آیینها ضمن ایجاد فضایی معنوی در مرکز، نقش مهمی در تقویت روحیه سالمندان و ایجاد نشاط معنوی در میان آنان داشت. مسئولان مرکز نیز هدف از اجرای این برنامهها را زنده نگهداشتن شعائر حسینی و فراهمکردن محیطی آرام و باصفا برای سالمندان عنوان کردند، همچنین برگزاری این مراسم، تحول چشمگیری در وضعیت روانی سالمندان مرکز ایجاد کرد. حضور مداحان و شنیدن نوای آشنای عزاداری، حسی از تعلقات در آنها زنده کرد.
در ایام سوگواری سالار شهیدان، مرکز سالمندان هیراد با حضور مداحان اهلبیت(ع) حالوهوایی معنوی و روحنواز به خود گرفت و صبحهای این مرکز با نوای عزاداری و سینهزنی رنگ و بویی عاشورایی یافت.
کد خبر 190089












نظر شما