قرچک l تقویت همکاری‌های حمایتی و قضایی به‌مناسبت هفته قوه قضائیه

در راستای ارتقای سطح خدمات اجتماعی و تقویت تعامل میان نهادهای حمایتی و دستگاه قضایی، رنجبران، رئیس بهزیستی شهرستان قرچک، به همراه صفاری، مسئول اورژانس اجتماعی، با حضور در دفتر معاون دادستان، نجفی‌راد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، به بررسی چالش‌ها و سازوکارهای همکاری مشترک پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته قوه قضائیه، هیئتی متشکل از مسئولان حوزه‌های اجتماعی شهرستان قرچک با هدف تبیین نقش نهادهای حمایتی در کنار دستگاه قضایی با معاون دادستان شهرستان، نجفی‌راد، دیدار کردند، در این نشست، آقای رنجبران، رئیس بهزیستی شهرستان، ضمن اشاره به اهمیت تعامل نزدیک میان نهادهای اجتماعی و قوه قضائیه در پیگیری پرونده‌های آسیب‌پذیر، بر ضرورت حمایت‌های حقوقی از گروه‌های تحت پوشش تاکید کرد. همچنین صفاری، مسئول اورژانس اجتماعی، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های میدانی و ضرورت هم‌افزایی با دستگاه قضایی در مدیریت بحران‌های اجتماعی، بر اهمیت سرعت عمل در رسیدگی به موارد اضطراری تأکید ورزید، نجفی‌راد نیز در پاسخ به این دیدار، ضمن تبریک این مناسبت، ضمن استقبال از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه خدمات اجتماعی، بر حمایت کامل قوه قضائیه از اقدامات حمایتی و تسهیل فرآیندهای قانونی برای تامین حقوق آسیب‌پذیران تأکید کردند.

کد خبر 190098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد