شهر قدس | برگزاری آیین‌های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در مراکز ترک اعتیاد شهرستان

همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراکز ترک اعتیاد طلوع پیام سبز و راهیان مهر و ایمان و طلوع پیام زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان قدس با برگزاری مراسم عزاداری حسینی، یاد و خاطره فداکاری‌های نهضت محرم را گرامی داشتند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این برنامه‌ها با هدف تقویت روحیه معنوی مددجویان و ترویج فرهنگ ایثار برگزار شد.  
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری و سوگواری حسینی در مراکز ترک اعتیاد شهرستان قدس برگزار شد. در این مراسم معنوی، جمعی از مسئولان، کارکنان و مددجویان این مراکز حضور یافته و با برپایی آیین‌های عزاداری، ارادت خود را به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان ابراز کردند.

این برنامه‌ها با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مرثیه‌سرایی در سوگ حضرت امام حسین (ع) و یارانش همراه بود و فضای مراکز را آکنده از حال و هوای معنوی و یاد قیام عاشورا کرد. شرکت‌کنندگان در این مراسم با یادآوری پیام‌های نهضت عاشورا، بر اهمیت صبر، ایثار، آزادگی و بازگشت به مسیر درست زندگی تأکید کردند.

برگزاری این مراسم‌ها با هدف تقویت روحیه معنوی مددجویان، ترویج فرهنگ عاشورا و ایجاد فضایی امیدبخش برای آغاز دوباره زندگی سالم در مراکز ترک اعتیاد شهرستان قدس برگزار شد.

کد خبر 190082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد