به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی کردستان، این برنامه با حضور بانوان شاغل در اداره بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان دیواندره و با شعار «سلامت روان، مصونیت از اعتیاد» برگزار شد.
در این برنامه، شرکتکنندگان با انجام حرکات ورزشی سبک، نرمش گروهی و فعالیتهای فکری و نشاطآور، بر اهمیت ورزش و تحرک در حفظ سلامت جسم و روان و کاهش استرسهای شغلی تأکید کردند.
کارشناسان حاضر در این برنامه، نشاط روانی کارکنان را یکی از عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی دانستند و اظهار کردند: تقویت روحیه و احساس تعلق سازمانی در میان کارکنان، بهویژه بانوان شاغل، نقش مهمی در افزایش بهرهوری و ارائه خدمات مؤثرتر به جامعه هدف دارد.
گفتنی است برگزاری چنین برنامههایی، علاوه بر ترویج فرهنگ سلامت، در راستای اهداف پیشگیرانه هفته مبارزه با مواد مخدر و افزایش آگاهی نسبت به اهمیت سلامت روان در کاهش آسیبهای اجتماعی انجام میشود.
این برنامه با استقبال کارکنان همراه بود و در پایان با صرف صبحانه سالم و اهدای شاخه گل به بانوان حاضر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به پایان رسید.














نظر شما