برنامه صبحگاهی بانوان بهزیستی دیواندره با محوریت سلامت روان برگزار شد

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، برنامه صبحگاهی ویژه بانوان شاغل در اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی شهرستان دیواندره با هدف ارتقای سلامت روان، افزایش نشاط سازمانی و ترویج سبک زندگی سالم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی کردستان، این برنامه با حضور بانوان شاغل در اداره بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان دیواندره و با شعار «سلامت روان، مصونیت از اعتیاد» برگزار شد.

در این برنامه، شرکت‌کنندگان با انجام حرکات ورزشی سبک، نرمش گروهی و فعالیت‌های فکری و نشاط‌آور، بر اهمیت ورزش و تحرک در حفظ سلامت جسم و روان و کاهش استرس‌های شغلی تأکید کردند.

کارشناسان حاضر در این برنامه، نشاط روانی کارکنان را یکی از عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت خدمات اجتماعی دانستند و اظهار کردند: تقویت روحیه و احساس تعلق سازمانی در میان کارکنان، به‌ویژه بانوان شاغل، نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات مؤثرتر به جامعه هدف دارد.

گفتنی است برگزاری چنین برنامه‌هایی، علاوه بر ترویج فرهنگ سلامت، در راستای اهداف پیشگیرانه هفته مبارزه با مواد مخدر و افزایش آگاهی نسبت به اهمیت سلامت روان در کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

این برنامه با استقبال کارکنان همراه بود و در پایان با صرف صبحانه سالم و اهدای شاخه گل به بانوان حاضر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به پایان رسید.

برنامه صبحگاهی بانوان بهزیستی دیواندره با محوریت سلامت روان برگزار شد

برنامه صبحگاهی بانوان بهزیستی دیواندره با محوریت سلامت روان برگزار شد

کد خبر 190058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد