میز خدمت بهزیستی سقز در مسجد جامع برپا شد

اداره بهزیستی شهرستان سقز همزمان با آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه، با برپایی میز خدمت در مسجد جامع این شهر، به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان و جامعه هدف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی کردستان، این میز خدمت با حضور رئیس و جمعی از کارشناسان بهزیستی سقز و با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات، پاسخگویی بی‌واسطه به مراجعان و بررسی مشکلات آنان برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سقز در حاشیه این برنامه گفت: برگزاری میزهای خدمت، زمینه ارتباط مستقیم مردم به‌ویژه مددجویان با مسئولان و کارشناسان را فراهم می‌کند و موجب می‌شود افراد بدون مراجعه به ادارات، مسائل و مطالبات خود را مطرح کرده و از خدمات، حقوق و امتیازات قانونی خود آگاه شوند.

عبداله رحیمی افزود: حضور در میان مردم و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های آنان، یکی از رویکردهای بهزیستی برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف است.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه در فضای مسجد جامع، اظهار کرد: استقرار میز خدمت در محیطی در دسترس و اجتماعی، ضمن تسهیل ارتباط با شهروندان، فرصت مناسبی برای شناسایی دقیق‌تر نیازهای محلی و برنامه‌ریزی متناسب با مطالبات مردم فراهم می‌کند.

در این برنامه، کارشناسان بهزیستی با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های تخصصی، به پرسش‌های مراجعه‌کنندگان در حوزه‌های حمایتی، توانبخشی و خدمات اجتماعی پاسخ دادند.

میز خدمت بهزیستی سقز در مسجد جامع برپا شد

میز خدمت بهزیستی سقز در مسجد جامع برپا شد

میز خدمت بهزیستی سقز در مسجد جامع برپا شد

کد خبر 190053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد