به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی کردستان، این میز خدمت با حضور رئیس و جمعی از کارشناسان بهزیستی سقز و با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات، پاسخگویی بیواسطه به مراجعان و بررسی مشکلات آنان برگزار شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سقز در حاشیه این برنامه گفت: برگزاری میزهای خدمت، زمینه ارتباط مستقیم مردم بهویژه مددجویان با مسئولان و کارشناسان را فراهم میکند و موجب میشود افراد بدون مراجعه به ادارات، مسائل و مطالبات خود را مطرح کرده و از خدمات، حقوق و امتیازات قانونی خود آگاه شوند.
عبداله رحیمی افزود: حضور در میان مردم و پاسخگویی مستقیم به درخواستهای آنان، یکی از رویکردهای بهزیستی برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه هدف است.
وی با اشاره به برگزاری این برنامه در فضای مسجد جامع، اظهار کرد: استقرار میز خدمت در محیطی در دسترس و اجتماعی، ضمن تسهیل ارتباط با شهروندان، فرصت مناسبی برای شناسایی دقیقتر نیازهای محلی و برنامهریزی متناسب با مطالبات مردم فراهم میکند.
در این برنامه، کارشناسان بهزیستی با ارائه مشاوره و راهنماییهای تخصصی، به پرسشهای مراجعهکنندگان در حوزههای حمایتی، توانبخشی و خدمات اجتماعی پاسخ دادند.















نظر شما