به گزارش روابط عمومی ادارهکل بهزیستی کردستان، در این مراسم از شهین احمدی، از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان سقز که پس از سالها خدمت به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، تجلیل شد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سقز در این آیین با قدردانی از خدمات این همکار بازنشسته، گفت: کارکنانی که با تعهد، مسئولیتپذیری و اخلاق حرفهای در مسیر خدمت به جامعه هدف بهزیستی گام برداشتهاند، سرمایههای ارزشمند این سازمان هستند.
عبداله رحیمی افزود: سرکار خانم شهین احمدی در طول سالهای فعالیت خود با قانونمداری، پشتکار، روحیه همدلی و تعهد سازمانی، نقش مؤثری در ارائه خدمات به مددجویان و پیشبرد اهداف بهزیستی ایفا کرد و همواره الگویی از اخلاق حرفهای برای همکاران بود.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی، از سالها تلاش و خدمات صادقانه این همکار بازنشسته قدردانی شد.















نظر شما