به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ،سیف پناهی کارشناس ارزیابی عملکرد، ضمیران و رحمانی کارشناسان بهزیستی شهرستان سنندج و الهه محمدی کارشناس معاونت امور اجتماعی ادارهکل بهزیستی کردستان، در بازدیدی میدانی از مراکز شبانهروزی شیرخوارگاه مریم و مرکز ژینگهگولان سنندج، نحوه ارائه خدمات به مددجویان و عملکرد این مراکز را بررسی کردند.
در این بازدید، روند ارائه خدمات تخصصی، میزان پیشرفت برنامههای اجرایی، کیفیت خدمترسانی به جامعه هدف و همچنین عملکرد مراکز تحت نظارت بهزیستی مورد ارزیابی قرار گرفت.
کارشناسان حاضر در این بازدید ضمن بررسی نقاط قوت و چالشهای موجود، بر ارتقای کیفیت خدمات، رعایت استانداردهای تخصصی و بهبود فرآیندهای حمایتی و توانمندسازی جامعه هدف تأکید کردند.
بازدیدهای میدانی و نظارتی بهصورت مستمر با هدف ارتقای سطح خدمات، افزایش رضایتمندی مددجویان و بهبود عملکرد مراکز تحت پوشش بهزیستی در سطح استان کردستان انجام میشود.














نظر شما