بهزیستی کرمانشاه از فرمانداران مؤثر در جذب تسهیلات تقدیر می‌کند

در راستای قدردانی از نقش‌آفرینی فرمانداران شهرستان‌های استان کرمانشاه در تسهیل و حمایت از جذب تسهیلات اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف، اداره‌کل بهزیستی استان برگزاری نشست‌های تخصصی با فرمانداران را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

این نشست‌ها با هدف تقدیر از همکاری‌های مؤثر فرمانداران، بررسی راهکارهای توسعه تعاملات بین‌بخشی و تقویت روند جذب تسهیلات و خدمات حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی برگزار می‌شود.

نخستین نشست در این چارچوب با فرماندار شهرستان کرمانشاه برگزار گردید که در این دیدار، از اقدامات اثرگذار فرماندار و مجموعه فرمانداری کرمانشاه در حمایت از برنامه‌های بهزیستی، به‌ویژه در حوزه جذب تسهیلات اشتغال، قدردانی شد.

حمایت‌های مؤثر مجموعه #فرمانداری کرمانشاه در هماهنگی و تسهیل فرآیندهای اجرایی، موجب شد اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در زمینه #جذب_تسهیلات، در میان تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان رتبه نخست را کسب کند؛ دستاوردی که نقش مهمی در توسعه #اشتغال و #توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بهزیستی داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی، ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری فرمانداران، روند جذب تسهیلات و اجرای برنامه‌های توانمندسازی در سراسر استان با شتاب بیشتری ادامه یابد.

روابط‌عمومی
اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت

کد خبر 189958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد