تجلیل از نقش فرمانداریِ کرمانشاه در تحقق اشتغال مددجویان بهزیستی

مجید درویشی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان حوزه اشتغال این اداره‌کل با حضور در فرمانداری کرمانشاه، از حمایت‌ها و همراهی فرماندار در زمینه تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه هدف بهزیستی تقدیر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

وی در این دیدار با اشاره به عملکرد موفق بهزیستی استان در اجرای بند «ب» ماده ۱۵ جزء (۱-۷) و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان، اظهار داشت: حمایت‌های فرمانداری کرمانشاه و همکاری مؤثر در هماهنگی با بانک‌های عامل، نقش مهمی در تحقق اهداف اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بهزیستی داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این همکاری و تعامل سازنده موجب شد بهزیستی استان در حوزه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، در میان دستگاه‌های اجرایی استان عملکردی موفق و قابل توجه داشته باشد.

در پایان این دیدار، از نقش مؤثر فرماندار کرمانشاه در حمایت از برنامه‌های اشتغال‌محور و فراهم‌سازی زمینه همکاری بانک‌های عامل با مجموعه بهزیستی تقدیر به عمل آمد.


روابط‌عمومی
اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه
 @behzisti_ksh ایتا
 https://ble.ir/behzisti_ksh بله
 https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت

کد خبر 189270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد