به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
وی در این دیدار با اشاره به عملکرد موفق بهزیستی استان در اجرای بند «ب» ماده ۱۵ جزء (۱-۷) و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان، اظهار داشت: حمایتهای فرمانداری کرمانشاه و همکاری مؤثر در هماهنگی با بانکهای عامل، نقش مهمی در تحقق اهداف اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بهزیستی داشته است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: این همکاری و تعامل سازنده موجب شد بهزیستی استان در حوزه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، در میان دستگاههای اجرایی استان عملکردی موفق و قابل توجه داشته باشد.
در پایان این دیدار، از نقش مؤثر فرماندار کرمانشاه در حمایت از برنامههای اشتغالمحور و فراهمسازی زمینه همکاری بانکهای عامل با مجموعه بهزیستی تقدیر به عمل آمد.
روابطعمومی
ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله
https://www.behzisti.ir/service/province/kermanshah سایت












نظر شما