به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه؛
این نشست با حضور کارکنان، مدیران و مددکاران مراکز غیردولتی و نیز مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد و فرصتی برای تبادل دیدگاههای تخصصی و بررسی راهکارهای تقویت بنیان خانواده و ارتقای #سلامت_اجتماعی فراهم آورد.
در این برنامه، جانجانی رئیس حوزه علمیه خواهران استان، شایسته کرمخانی مسئول دفتر زنان و خانواده معاونت سلامت اجتماعی و نسرین آزادی مسئول مرکز مشاوره، بهعنوان اساتید و صاحبنظران حوزه خانواده و مسائل اجتماعی، به تبیین ابعاد مختلف موضوعات نشست پرداختند.
سخنرانان با تأکید بر نقش محوری #خانواده در شکلگیری سرمایه اجتماعی، ارتقای کیفیت روابط انسانی و پیشگیری از بروز آسیبهای اجتماعی، بر ضرورت بهرهگیری از آموزههای سبک زندگی ایرانیاسلامی و توسعه مهارتهای ارتباطی بهعنوان زیربنای تحکیم خانواده و تضمین سلامت جامعه تأکید کردند.
این نشست در راستای ترویج فرهنگ خانوادهمحور، ارتقای آگاهی عمومی و تقویت ظرفیتهای اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیبها برگزار شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
روابطعمومی
ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه
@behzisti_ksh ایتا
https://ble.ir/behzisti_ksh بله












نظر شما