بررسی ایده‌های خلاقانه و فناورانه در نشست کارگروه پژوهش بهزیستی

جلسه کارگروه پژوهش بهزیستی استان کرمانشاه با هدف بررسی و ارزیابی ایده‌ها و پیشنهادهای نوآورانه و فناورانه، به‌همت دبیرخانه پژوهش مستقر در اداره فناوری بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

در این نشست پیشنهادهای ارسالی حوزه‌های تخصصی به دبیرخانه پژوهش استان، با تأکید بر ایده‌های مبتنی بر #فناوری‌های_نوین، مورد گفت‌وگو و بررسی قرار گرفت. در ابتدای جلسه، کارشناس #پژوهش ضمن معرفی پیشنهادهای دریافتی، توضیحاتی درباره اهداف و ابعاد هر یک از طرح‌ها ارائه کرد و در ادامه کارشناسان پیشنهاددهنده به تشریح جزئیات و ضرورت اجرای ایده‌های خود پرداختند.

اعضای کارگروه پژوهش نیز با بررسی ابعاد مختلف پیشنهادها، دیدگاه‌ها و نظرات تخصصی خود را در خصوص میزان اثربخشی، قابلیت اجرا و کاربردی بودن طرح‌ها مطرح کرده و راهکارهای لازم برای تکمیل و توسعه آن‌ها را ارائه دادند.

در ادامه این نشست، مدیرکل بهزیستی استان بر ضرورت ارائه پیشنهادهای اولویت‌دار در راستای ارتقای کیفیت خدمات به جامعه هدف و بهبود فرآیندهای سازمانی تأکید کرد. وی با اشاره به نقش پژوهش و نوآوری در افزایش بهره‌وری و اثربخشی خدمات، طرح‌های ابتکاری و ایده‌های خلاقانه را از ظرفیت‌های ارزشمند سازمان برشمرد و بر حمایت از پیشنهادهای نوین و فناورانه تأکید نمود.

این جلسه در راستای توسعه رویکردهای پژوهش‌محور، تقویت فرهنگ نوآوری و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در فرآیندهای سازمانی و خدمات‌رسانی برگزار شد.

روابط‌عمومی

بهزیستی استان کرمانشاه

 @behzisti_ksh ایتا

 https://ble.ir/behzisti_ksh بله

کد خبر 189778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد