خمیر | حضور تیم اورژانس اجتماعی و گروه «محب» در رزمگاه شبانه و در میان پُرشور مردم

در شبی که تاریکی سایه خود را بر شهر گسترده بود، شعله‌های امید و مهربانی در «رزمگاه شبانه» شهرستان خمیر پرفروغ‌تر از همیشه می‌درخشید. در رویدادی بی‌نظیر و دلگرم‌کننده که نشان از جریان مداوم و بی‌وقفه خدمات‌رسانی دارد، تیم‌های تخصصی بهزیستی دوشادوش مردم در این مراسم شبانه حضور یافتند تا ثابت کنند چتر حمایتی بهزیستی زمان و مکان نمی‌شناسد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حامد مبارک‌زاده اداره بهزیستی شهرستان خمیر، در اقدامی جهادی و شایسته تقدیر، به همراه تیم‌های تخصصی اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و تیم محب (مشاوره و حمایت‌های روانی در بلایا و بحران‌ها) در میان جمع پرشور مردم در رزمگاه شبانه حضور یافتند.

در این برنامه تیم اورژانس اجتماعی  با استقرار در محل، آمادگی کامل خود را برای مداخلات سریع در بحران‌های فردی و خانوادگی به نمایش گذاشتند و به ارائه مشاوره‌های فوری و آگاه‌سازی شهروندان پرداختند.

تیم تخصصی محب  با رویی گشاده در میان مردم حاضر شدند تا نشان دهند سلامت روان جامعه، به ویژه در شرایط خاص و تجمعات، از اولویت‌های اصلی سازمان بهزیستی است.

حامد مبارک‌زاده سرپرست بهزیستی خمیر نیز با حضور در میز ارتباطات مردمی و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و صمیمانه با شهروندان، پای درددل‌ها و دغدغه‌های آنان نشست و دستورات لازم را برای پیگیری سریع مشکلات مددجویان و مراجعین صادر کرد.

کد خبر 189771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد