به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ حامد مبارکزاده اداره بهزیستی شهرستان خمیر، در اقدامی جهادی و شایسته تقدیر، به همراه تیمهای تخصصی اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و تیم محب (مشاوره و حمایتهای روانی در بلایا و بحرانها) در میان جمع پرشور مردم در رزمگاه شبانه حضور یافتند.
در این برنامه تیم اورژانس اجتماعی با استقرار در محل، آمادگی کامل خود را برای مداخلات سریع در بحرانهای فردی و خانوادگی به نمایش گذاشتند و به ارائه مشاورههای فوری و آگاهسازی شهروندان پرداختند.
تیم تخصصی محب با رویی گشاده در میان مردم حاضر شدند تا نشان دهند سلامت روان جامعه، به ویژه در شرایط خاص و تجمعات، از اولویتهای اصلی سازمان بهزیستی است.
حامد مبارکزاده سرپرست بهزیستی خمیر نیز با حضور در میز ارتباطات مردمی و گفتوگوی چهرهبهچهره و صمیمانه با شهروندان، پای درددلها و دغدغههای آنان نشست و دستورات لازم را برای پیگیری سریع مشکلات مددجویان و مراجعین صادر کرد.












نظر شما