وی در ادامه، با یادآوری شرایط سخت اقتصادی کشور، از خیرین و نیکوکاران خواست تا توجه ویژهای به حمایت از نیازمندان داشته باشند.
ماموستا رستمی با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، اجرای پویش ملی «همه حاضر» سازمان بهزیستی را فرصتی مهم برای تأمین لوازم تحصیلی دانشآموزان محروم دانست و اظهار کرد: کمک به تحصیل کودکان نیازمند نه تنها یک عمل خیرخواهانه است بلکه سرمایهگذاری مهمی برای آینده کشور به شمار میرود.
وی از مردم مؤمن و خیرخواه دعوت کرد تا با مشارکت فعال در این پویش، دل کودکان محروم را شاد و مسیر علمآموزی آنان را هموار کنند.
همچنین نماینده اداره بهزیستی سنندج در این مراسم حضور داشت و ضمن اطلاعرسانی درباره پویش «همه حاضر»، به سوالات نمازگزاران درباره نحوه مشارکت در این طرح پاسخ داد.














نظر شما