نیر| اردبیل| برگزاری مراسم روز جهانی معلولین و تجلیل از معلولان موفق در سالن همایش بهزیستی نیر

به گزارش روابط عمومی، این مراسم با حضور فرماندار محترم،معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اردبیل، فرمانده انتظامی و روسای ادارات و جمعی از معلولان و خانواده های آن برگزار شد.

در ادامه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نیر ضمن تبریک روزجهانی معلولین با بیان اینکه تنها یک روز متعلق به معلولان نیست، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی در طول سال موظف به ارائه خدمات به معلولین بوده  و 12آذر بهانه ای جهت تعمیم شناخت جوامع و اقشار مردم از نیازهای و فعالیتهای معلولان و آشنا شدن معلولین با حقوق مادی و معنوی خود و چاره اندیشی برای رفع آسیب ها و مشکلات مددجویان می باشد.

وی افزود: 366 نفر با انواع معلولیت ها در بهزیستی نیر تحت پوشش می باشد که 289 نفر مستمری بگیر بوده و بقیه افراد از کمک های موردی ، بیمه خویش فرمایی، مسکن، وام اشتغال و غیره استفاده می کنند و بیشترین فراوانی در معلولیت ها در بخش ذهنی وجسمی و حرکتی است.

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان نیرضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن  ۱۲ آذر روز جهانی معلولان بابرشمردن توانایی‌ افراد معلول وکسب موفقیت‌های آنها در عرصه‌ها و فعالیت های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی اظهار داشت: این عزیزان با وجود معلولیت موانع پیش رو خود را از میان برداشته و مشکلات را پشت سر می‌گذارند و توانمندی های خود را به اثبات می رسانند و قول مساعد برای حل مشکلات این عزیزان را دادند.

در این مراسم از معلولان  موفق در زمینه اشتغال ،تحصیل ،هنر و همینطور از کارمندان معلول شاغل درسایر ادارات تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 96238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد