بازدید معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از یکی از مراکز مثبت زندگی استان

به گزارش روابط عمومی، مهری سادات موسوی، معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور در بازدید از یکی از مراکز مثبت زندگی با حضور مدیرکل و معاونین امور اجتماعی و امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل به بررسی مسائل و چالش های مرکز پرداخت.

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور، مراکز مثبت زندگی را به عنوان یکی از مهم ترین شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی عنوان کرده و گفت: چند سال است که مراکز مثبت زندگی شروع به فعالیت کرده اند و سازمان از این مراکز برای گسترش فعالیت های اجتماع محور، حمایت می نماید و انتظار میرود که مراکز مثبت زندگی، مامن و پناهگاهی برای خانواده های نیازمند و مددجویان باشد.

موسوی افزود: مسئولین مراکز باید نسبت به ایجاد تعامل بیشتر با مردم اهتمام بورزند تا جاییکه در نتیجه آگاهسازی های جامع و فراگیر، مردم فعالیت های مراکز مثبت زندگی را بشناسند و بدانند که در صورت بروز مشکل باید به کجا مراجعه کنند و نسبت به امنیت فرزندانشان در این مراکز، اطمینان حاصل نمایند.

وی به رصد محل های فعالیت و پیگیری بازار کار شهرستان و استان محل زندگی مددجویان تاکید کرده و گفت: مراکز مثبت زندگی باید محور شناسایی ظرفیت‌های محله باشد و با رصد محل فعالیت های مربوطه برای گروه های همیار و اشتغال مددجویان، نسبت به شناسایی زنجیره ارزش بازار کار در شهرستان نیز تلاش نماید.

کد خبر 93998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد