ملاقات مردمی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان از تعدادی از جامعه هدف شهرستان  نمین

همزمان با دور سوم سفرهای شهرستانی، استاندار اردبیل به شهرستان نمین، سید یوسف موسوی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان از برپایی میز ارتباطات مردمی برای ولی نعمتان بهزیستی شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

طی سفر یکروزه استاندار و حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در شهرستان نمین میز ارتباطات مردمی برپا و معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان از نزدیک در جریان مشکلات تعدادی از مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان  قرار گرفت.

در این دیدار از جمله عمده ترین مشکلات و درخواست مراجعان به تفکیک؛ مساعدت مالی، مسکن، وام اشتغال، هزینه درمان، پرداخت حق پرستاری و غیره عنوان گردید.

گفتنی است درجریان این دیدار معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات ولی نعمتان بهزیستی شهرستان نمین در خصوص رسیدگی و رفع نیازهای آنان دستورات لازم را صادرنمود.

شایان توجه می باشد با توجه به برپایی نشست صمیمی در محلات کم برخوردار مورخه ۰۱/۰۸/۱۴۰۲ با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیتها و تلفیق اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان، میز ارتباطات مردمی برپا و با ۸۲ نفر از مراجعین و افراد تحت حمایت سازمان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات این عزازان مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 93129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد