در رسانه| کسب ۷ رتبه برتر بهزیستی آذربایجان شرقی در نظام‌نامه ارزیابی و نظارتی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: هفت حوزه بهزیستی آذربایجان شرقی در بین رتبه‌های نخست و برتر ارزیابی سازمان بهزیستی کشور قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین ، فرگل صحاف در نشست شورای معاونان بهزیستی، با اشاره به کسب رتبه‌های برتر اداره کل بهزیستی در نظام‌نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱، معاونت پیشگیری و دفاتر روابط عمومی، آموزش و پژوهش، بیمه مددجویان و سالمندان اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه عالی و جایگاه اول در سطح کشور شدند. دفتر امور توانمندسازی زنان و خانواده، دفتر امور آسیب دیدگان و دفتر پیشگیری از معلولیت‌ها نیز جزو دفاتر برتر کشوری هستند.

وی ادامه داد: معاونت‌های امور اجتماعی و پشتیبانی نیز براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد، به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم کشوری در بین ادارات کل بهزیستی سراسر کشور هستند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی افزود: دفتر ارتباطات و امنیت شبکه، دبیرخانه مشارکت‌های مردمی و اشتغال و همچنین دفاتر پیشگیری از آسیب‌ها، مشاوره امور روانشناختی و دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد نیز جزو ۵ استان برتر معرفی شده‌اند.

صحاف در ادامه این نشست با متذکر شدن لزوم توجه به نقاط ضعف و رفع آنها بیان کرد: نظام‌نامه جامع نظارتی توسط بهزیستی کشور تدوین شده و شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای هر حوزه توسط دفتر متناظر کشوری تعیین و بر اساس آن نظارت بر فعالیت‌ها و عملکردهای بهزیستی به اشکال مختلف اجرایی می‌شود و بدین ترتیب نظام کسب بازخورد، امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت‌های سازمان را ممکن می کند و باعث ارتقای توسعه کیفی خدمات، شفاف‌سازی عملکرد و فعالیت‌ها و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف می‌شود.

وی همچنین بر تقویت ارزیابی‌ها تاکید کرد و خواستار نظارت صحیح و مستمر کارشناسان استانی و همچنین شهرستان‌ها بر مراکز و موسسات تحت نظارت سازمان به صورت نظام‌مند و دقیق شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همچنین با اعلام نتایج ارزیابی شاخص‌های نظام‌نامه و بررسی مقایسه‌ای شش ماهه اول و دوم گفت: روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی با کسب امتیاز کامل، حائز رتبه برتر و عالی بین روابط عمومی‌های بهزیستی کشور شد.

وی افزود: روابط عمومی بهزیستی استان در دو سال گذشته در نظام نامه ارزیابی سازمان بهزیستی کشور مقام برتر را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 91274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد