پیام مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن انتشار پیامی، روز پزشک را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

یکم شهریور ماه، به بهانه بزرگداشت ابوعلی سینا پزشک حاذق ایرانی، در تقویم ملی روز پزشک نامگذاری شده است. پزشکانی که با تعهد و اخلاص خود، ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. قدرت نهفته در رشته پزشکی، تبلور دمیدن قدرت خداوند در کالبد انسان، به دست انسانی دیگر است تا جاییکه خداوند در قرآن کریم فرموده است: هر کس نفسی را زنده کند گویی همه انسانها را زنده کرده است. ( سوره مائده، آیه ۳۲)

درود بر شما انسان های فرهیخته، وارسته و ایثارگر که عاشقانه بر بالین بیماران حاضر می شوید تا واسطه ای باشید که خداوند، شفای دردمندان را با دستهای شما به آنان هدیه کند و این افتخاری است بس بزرگ و نعمتی است که شکرانه بسیار دارد.

این روز فرصتی است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، که حتی از جان خود برای بهتر شدن حال مردم ایران زمین گذشتند و فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه پزشکانی که آسایش، آرامش و شادمانی خویش را در تسکین درد بیماران و کاهش رنج آنان میبینند. علی الخصوص پزشکان شاغل در مجموعه بهزیستی که بنا به شرایط ویژه جامعه هدف، تلاش و از خودگذشتگی مضاعفی در مسیر خدمت موثر و ماندگار از خود نشان میدهند.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم از تمامی زحمات خالصانه شما که در راستای اعتلای اهداف عالیه سازمان بهزیستی همت گماشته و دوشادوش سایر پرسنل خدوم بهزیستی اردبیل برای کاستن آلام دردمندان تلاش می نمایید تشکر نموده و توفیقات روز افزون و کامیابی شما را در تمام مراحل زندگی از ایزد منان خواستارم.

                                                                                                                                                                                                                                                              حامد رضایی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 87860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد