تنگستان |دیدار رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر

به مناسبت هفته بهزیستی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با خدیجه جمالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان و مسئول حراست بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان تنگستان، در این دیدار خدیجه جمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان در ابتدار به ارائه گزارشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان پرداخت و از زحمات، همکاری و تعامل خوب هلال احمر در جهت ارائه خدمات مطلوب در زمینه دهان و دندان و درمان جامعه هدف بهزیستی قدردانی نمود.

محمد امین شادنیا مسئول حراست بهزیستی استان نیز ضمن قدردانی از مجموعه جمعیت هلال احمر استان اظهار امیدواری کرد:با هم افزایی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه هدف ارائه دهیم.

احسان ازدپناه پناه مدیر عامل جمعیت‌ هلال احمر استان بوشهر ضمن تبریک هفته بهزیستی و تشکر از زحمات کارکنان این سازمان عنوان کرد : کار کردن در بهزیستی دلی بزرگ میخواهد وکارکنان این اداره با تمام توان در جهت خدمت به معلولان و افراد نیازمندان اقدام میکنند و جمعیت هلال احمر همراه و همدوش نیروی خدوم بهزیستی آمادگی خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی دارد.

کد خبر 85311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد