شهرستان دیّر| دیدار فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان دیّر با رییس بهزیستی شهرستان دیّر

به مناسبت هفته بهزیستی سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دیّر به همراه جانشین فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با رییس اداره بهزیستی شهرستان دیّر به مناسبت هفته بهزیستی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دیلم، سیرانوش دارایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی با تبریک چهل و سومین سال تاسیس سازمان بهزیستی به تشریح بخشی از فعالیت های بهزیستی شهرستان اشاره و گزارش جامعی از واحد های توانبخشی، اموراجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی و اشتغال و اورژانس اجتماعی ارائه نمودند.

دارایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر مردمی بودن و حضور در عرصه‌های مختلف جهت محرومیت‌زدایی را رمز موفقیت سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه در میادین مختلف ثابت کرد که بازوی توانمند نظام و رهبری و در خط مقدم کمک به مردم در حوادث و بحران ها است.

سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: خدمت رسانی بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار یکدیگر می توانند خدمت رسان اقشار آسیب زده جامعه باشند و به شهروندان دیّری خدمات ارزنده ای ارائه نمایند.

سرهنگ حسینی نیا ادامه داد: در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین خدمت رسانی به جامعه هدف بین سپاه و بهزیستی شاهد تعاملات بسیار خوبی هستیم که وظیفه ذاتی ما است و خواهان افزایش تعاملات بین این دو مجموعه هستیم.

  حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر در پایان با اهدا لوح تقدیر و تمثال مبارک حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهید حاج قاسم سلیمانی از رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر تجلیل کردند.

کد خبر 84595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد