جلسه مشترک با مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی استان برگزار شد

نشست توجیهی معاونت و کارشناسان حوزه توانبخشی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی با کارشناس مسئولین توانبخشی، صاحب امتیازها و مسئولین فنی مراکز توانبخشی شبانه‌روزی، مراقبتی، ویزیت در منزل و مراکز روزانه چهارم اسفندماه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه این جلسه به درخواست صاحبان امتیاز مراکز توانبخشی در راستای بررسی و رسیدگی به شرایط و چالش‌های این مراکز برگزار گردیده است، گفت: در این جلسه نمایندگان مراکز به بیان مشکلات خود از قبلی پذیرش‌ها، شهریه، هزینه بالای مبلغ اجاره ماهیانه، حمایت‌های سازمان و...پرداختند.  

حمیدرضا علیزاده رضایی ضمن تقدیر از صاحبان امتیاز مراکز و اشاره به مسئولیت سنگین آنها گفت: اخیرا جلساتی با معاون دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تامین دارو و نیازهای درمانی مراکز بهزیستی و همینطور با شهرداری در راستای جلب همکاری و مساعدت‌های آنان برگزار گردیده و نتایج مثبت آن نیز به‌زودی اتفاق خواهد افتاد. بهزیستی خراسان رضوی همواره چالش‌ها و مشکلات را به بهزیستی کشور انعکاس داده و هرماه مکاتبات کشوری را در راستای پیگیری مطالبات مراکز انجام می‌دهد. همچنین پیشنهادهای متعددی نیز به مسئولین مربوطه به‌منظور پرداخت کمک هزینه به مراکز برای تامین اجاره ماهیانه و تامین بیمه پرسنل مراکز ارائه داده شده است که امیدواریم به‌مرور زمان این طرح تصویب شود و بخشی از مشکلات مراکز مرتفع گردد.

در انتهای جلسه نیز مقرر گردید که مراکز تمامی درخواست‌های خود را به‌صورت مکتوب ارسال و واحد توانبخشی نیز تمامی این موارد را در قالب مکاتبات با کشور پیگیری و چاره‌اندیشی کرده و در راستای رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 74708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد