سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به شهرستان تایباد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی جهت بازدید از مراکز و پیگیری مسایل مددجویان تحت پوشش و ...به شهرستان تایباد سفر کرد.

دکتر مسعود فیروزی  چهارشنبه ۴ آبان ماه بعد از ورود به شهرستان تایباد در نشست صمیمانه با کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی با فرماندار، امام جمعه و دادستان محترم شهرستان تایباد نیز دیدار کردند و از همراهی و همدلی این عزیزان با بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف قدردانی نمودند و اجرای برخی از وظایف محوله به سازمان بهزیستی را منوط به همراهی و همکاری برون سازمانی با دیگر دستگاه‌های اجرایی عنوان کردند.

دکتر فیروزی در ادامه سفر یکروزه خود از ۵ مرکز مثبت زندگی بازدید کرد و در اختتامیه طرح آگاه سازی دختران و زنان با تاکید بر خود مراقبتی حضور داشتند و جوایزی را نیز به افراد شرکت کننده در این طرح اهدا نمودند. در ادامه با همکاران فعال در بخش اورژانس اجتماعی این شهرستان دیدار نمودند و ضمن عرض خداقوت بر وظایف مهم و اساسی اورژانس اجتماعی در حذف معضلات تاکید نموده و اورژانس اجتماعی را جزء بدنه اصلی و جدانشدنی بهزیستی دانستند. 

مدیرکل از مرکز شبه خانواده شهرستان تایباد نیز بازدید کردند و ناهار را در کنار فرزندان پسر ۷ تا ۱۲ سال این مرکز صرف نموده، از آنها دلجویی کردند.

بازدید از مرکز سالمندان، مرکز معلولین ذهنی مردان ۱۴ سال به بالا و کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ از دیگر اقدامات سفر یکروزه مدیرکل به شهرستان تایباد بود. بعد از انجام بازدیدها، در محل اداره بهزیستی شهرستان تایباد میزخدمت برپا گشت و دکتر فیروزی با برخی از مددجویان ملاقات حضوری داشتند و به گفت‌وگو پرداختند. در انتها نیز بسته‌های حمایتی اهدا گردید.

کد خبر 67455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد